.

tiistai 28. tammikuuta 2014

ARVONTA 100 LUKIJAN KUNNIAKSI



WOU sata lukijaa rikki! Mun lukijamäärä ei ole vielä ikinä missään blogissa näyttänyt kolminumeroista lukua, joten tätä on syytä hieman juhlistaa..

.. Ja ajattelin tehdä sen järkkäämällä arvonnan teille lukijoille!


Arvonnan palkinto on 30 euron lahjakortti Hööksiin.
Minä vastaan postikuluista. Palkinnon lähettämisen jälkeen minä en ole enää vastuussa lähetyksestä (vaan posti).


Lahjakortin voimassaoloaika on 2 vuotta ja se käy Suomessa kaikissa Hööksin myymälöissä, nettikaupassa ja postimyynnissä.

Osallistumisaika päättyy 8.2 ja pian sen jälkeen suoritan arvonnan.

Arvonta on tarkoitettu ainoastaan blogin rekisteröityneille julkisille lukijoille, mutta lukijaksi saa liittyä arvonnan aikana ja osallistua sitten.
Arvontaan osallistut laittamalla määräaikaan mennessä tähän postaukseen osallistumisviestin, jossa kerrot toimivan sähköpostisi johon voin ottaa yhteyttä siinä tapauksessa että voitat sekä nimimerkin jolla osallistut arvontaan. Lisäarpoja voi ansaita kaksi, toisen mainostamalla tätä arvontaa omassa blogissasi linkkaamalla, toisen kertomalla osallistumisviestissäsi yhden hyvän ja yhden huonon puolen tästä blogista (molempia saa laittaa toki enemmänkin).

Esimerkki kolmen arvan osallistumisviestistä:


Eli arvonnan säännöt vielä kerran yksinkertaistettuna:


Puutteelliset ja määräajan jälkeen lähetetyt osallistumisviestit diskataan.
Voittaja julkistetaan blogissa ja lähetän hänelle myös sähköpostiviestin. 
Tämän jälkeen voittajalla on viisi vuorokautta aikaa vastata sähköpostiini, kunnes tilanteen vaatiessa arvotaan uusi voittaja.
Arpaonnea kaikille osallistujille! ☺

54 kommenttia:

  1. l.it.la@hotmail.com
    1. Oon lukija ;)
    2. Mainostan blogissa heti ku kotiin pääsen ;)
    3. Mahtavatupeataivanihanatpalvon *palv* kuvat!!!,❤ ja tietty kirjotat hyvin ja selkeesti mutta postauksissa on aina jotain kuvia :) Ja huonona puolena, sulla on ollu aaaaivan liian pitkä postaustauko >:)
    jajaja laita ny Anna-nimimerk. ;)

    VastaaPoista
  2. Olen lukija
    sähköposti: karo.hyrkas@hotmail.com
    Leksun menoa
    1 arpa, tulee että olen lukija
    2 arpa, hyvät puolet blogissa: Kaunis ulkoasu sekä teksti on aina selvää ja kivaa lukea. Huonot puolet: Enpä sellaista ole viellä löytänyt! :)

    VastaaPoista
  3. alisaaa-@hotmail.com
    Alisa
    1. Oon lukija
    2. Hyvät puolet: postauksissa (lähes) aina tuoreita ja hyvä laatuisia kuvia, välillä videoitakin. Kirjotat selkeesti ja sopivan pituisia ja monipuolisia postauksia. Huonot puolet: hmm.. noo sais tulla ehkä hieman useammin postauksia. :)

    VastaaPoista
  4. mette.moberg@hotmail.fi
    Mette
    Olen lukija

    VastaaPoista
  5. aino.iituli@gmail.com
    Aino

    1.Olen lukija :)
    2. Vinkkasin täällä: http://aaiinnoo.blogspot.fi/2014/01/i-have-something-to-tell.html
    3. Hyvät puolet: rakastan näitä sun ihania kuvia, todella hienoja ja hyvälaatuisia! Mielenkiintoista tekstiä, upea ulkoasu sekä taitavia animaatioita.
    Huonot puolet:
    Joskus kun olet ratsastanut Firrellä, kuvat ovat olleet tärähtäneitä, mille et tietenkään itse voi mitään. Voisit postata useammin ;-)

    VastaaPoista
  6. Olen lukija.
    emilia00_@hotmail.com
    Emilia
    Osallistun siis yhdellä arvalla :)

    VastaaPoista
  7. Jasminhuhtis@live.fi
    Jasmin lukijana oon.

    VastaaPoista
  8. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  9. ida.kuivasniemi@gmail.com
    Ida
    1. olen lukija
    2. Blogin hyvät puolet on ihana ja simppeli ulkoasu, sekä kuvat. Huonot puolet on että postauksia saisi tulla vähän enemmän ja videoitakin voisi olla enemmän :)

    VastaaPoista
  10. Reetta
    r_uttu@hotmail.com
    olen lukija :)

    VastaaPoista
  11. titskuhamalainen@gmail.com
    1 arpa olen lukia
    2arpa mainostan blogeissani
    3 arpa riittävästi kuvia :) välillä liian harvassa postaukset:) ja nimimerkki törhis elmörhis

    VastaaPoista
  12. Olen lukija.
    sähköposti: sofia.parkkola@hotmail.fi
    nimimerkki: Sofia
    3 arpaa
    1. Olen lukija.
    2. Olen mainostanut arvontaa blogissani. Ponirakkautta
    3. Hyvä puoli blogissasi: Olet taitava ulkoasun muokkaaja. Tämä blogi on ilo silmälle ja jo se saa lukijan pakostakin selaamaan hieman lisää. Kirjoitat selkeästi ja hyvin, kuvat ovat ihanan hyvälaatuisia. Keksit todella kivoja aiheita blogiisi. Olen saanut täältä monta kertaa kirjoitusintoa myös oman blogini puolelle. Postauksiasi oikein odottaa ja kun niitä tulee se saa aina hieman paremmalle tuulelle.
    Huno puoli blogissasi on että postauksien teksti on keskitetty. En itse henkilökohtaisesti tykkää lukea keskitettyä teksitä.

    VastaaPoista
  13. Iidu, olen lukija ja iituliini95@gmail.com :)

    VastaaPoista
  14. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  15. Olen lukija.
    Sähköposti: unnafagerholm@hotmail.com
    Nimimerkki: Unna
    2 arpaa:
    1. Olen lukija
    2. Hyvä puoli blogissasi: Kuvat ovat jotain niin ihanaa! Niitä vois kattoa vaikka kuinka kauan ♥ Huono puoli blogissasi: Postaustahti vois olla vähän nopeampi :)

    VastaaPoista
  16. Iida
    iiduliini3@gmail.com
    2 ARPAA: Oon lukija & + ihana ulkoasu, siis aivan tajuttuman upea ja koodeilla selvästi muokattu, muttei liian rajusti.- Blogin "info" on ehkä vähän suppea, ja olisin kaivannut siihen lisää tietoa ilman että joutuu "vaivautua" selaamaan sivuja x) En kerta kaikkiaan muuta keksinyt :D hehe

    VastaaPoista
  17. anninkuumalinja@gmail.com ja nimimerkki on Anni
    1. olen rekisteröitynyt lukija
    2. hyvät puolet: ihania kuvia ja kirjotat tosi mielenkiintosesti !
    huonot puolet: Postauksia vois tulla vähän useemmin ja videoita :--)

    VastaaPoista
  18. maikki-maikkinen@hotmail.com
    Mari-
    1.Olen lukija :)
    2.Blogin hyviä puolia on monia,apua en osaa valita yhtä :'D no mutta vaikka se että tekstit on selkeästi kirjoitettu ja sisältävät paljon asiaa ! :) Huonona ehkä se,että kaipaisin ehkä vähän lisää kuvia,vaikka muitakin kun ratsastuskuvia,mutta pikkuseikka :)

    VastaaPoista
  19. jos voittaa ni pitääks sulle sitte antaa oma osote ? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu tottakai, enhän mä muuten saa lähetettyä palkintoa :'D mutta osoitetiedot vaihdetaan tietenkin sähköpostilla, eikä niitä julkisteta missään vaiheessa.

      Poista
  20. 1. Olen lukija :)
    Toinen arpa!
    Ulkoasu ja tekti on kivaa + kuvat :) Olis kiva, että postaisit usemmin

    krista.kh@hotmail.com

    VastaaPoista
  21. kolme arpaa. olem lukia, mainostan bllogissani blogiasi kunhansaisin tehtyä uutta postausta, hyviä puolia on blosisi ulkoasu on tosi hiano ja tekstit on selkeitä huonoja puolia on se et vois olla kuvia enemmän . karpkata@gmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nimimerkki on katariina mikä tosta puuttu ja blogini osoite missä arvostelin on www.lopinviivi.blogspot.com

      Poista
  22. Jee onnea sadasta lukijasta!!!! :)

    Lukija olen
    (ainayhtähävettävääkirjottaatääsähköpostionkspakkojoseihaluu...)
    veeranposti@gmail.com
    nimimerkki Iinalovesveera♥ (tää ois niinq totta ja sydän kuuluu tohon mukaa!!!!)
    3 arpaa (mainostan blogissa seuraavassa postauksessa, voin ilmotella sit viel eriksee ku oon laittanu sen)
    Rakastan sun blogissa siis. niinku. kaikkea. OIKEESTI. Tää ulkoasu on ensinnäkin ihan himoupeemahtava ja osaat kirjottaa niin älyttömän hyvin ja ootte upeita Fifin kanssa. Ainoo huono puoli on et ei oo huonoja puolia (ovelaminä.)

    VastaaPoista
  23. Lukija ollaan :))
    Ja 3 arpaa!
    Mainostan ( www.hilulife.blogspot.com )
    1. Hyvä puoli ihana heppa sulla ja hyvä laatuiset kuvat!
    2. Huono puoli pitkät postaus välit!

    VastaaPoista
  24. hepsukkahopso@gmail.com
    Paukku
    2 arpaa:
    - olen lukija
    - hyvät puolet: hyvät kuvat, ja -postaukset
    huonot puolet: postauksia vois tulla enemmän

    VastaaPoista
  25. Olen lukija:)
    3 arpaa.
    Mainostan arvontaa blogissani->http://heposeninea.blogspot.fi/2014/01/108-arvonnan-mainostus.html
    1. Hyvä puoli, taino hyvät puolet blogissasi on aivan mahtava ulkoasu ja kirjoitat mielestäni kivasti. Sekä aivan ihania kuvia!:)
    2. Huonona puolena on, hmm...tää onki jo hankalempi kysymys. En kertakaikkiaan vaan keksi mitää huonoja puolia :o mutta postauksia voisi toki tulla useammin, mutta tiedän että tähän vuoden aikaan se on haastavaa:)

    VastaaPoista
  26. Olen lukija :)
    2 arpaa.
    1. Hyvä puoli: Hyvä laatuset kuvat, sopivasti tekstiä ja kuvia. Ja tosi hieno ulkoasu!
    2. Huonoja puolia ei oikeastaan ole! :)

    VastaaPoista
  27. Lukija nimellä Titteli Tuure.
    2 arpaa.
    isontalonpoikii@gmail.com
    Hyvä puoli sun tapa kirjoittaa, persoonallinen ja selkeä ote, monipuolinen. Huono puoli ei tule muuta mieleen kuin välillä turhan pitkät välit postauksien välissä.

    VastaaPoista
  28. Nimimerkki: Siru99
    siru.heikkila@gmail.com
    3 arpaa
    1. Olen lukija
    2. Mainostan (huomenna laitan!) tätä blogissani
    3. Hyviä puolia: hauska ja hieno banneri! :D Postauksia mukava lukea, myös hyvät kuvat!
    Huonija puolia: välillä pitkiä postausvälejä tai hiukan lyhkäisiä postauksia. ;)

    VastaaPoista
  29. olen lukija nimellä .Nipsu
    2arpaa (jos muistan laitan 3 arpaa ja linkkaan tähän sitten)
    polle.shettis@gmail.com
    hyvä puoli: Kiva kirjoitustapa, melkein aina tuoreita kuvia ja hienoja animaatioita, niinkuin banneri ja ulkoasu!
    huono puoli: ainoa jonka keksin on postaustauot, mutta voin sanoa että itsekin syyllistyn samaan ja tiedän ettei ole helppoa panostaa blogiin aina yhtä paljoa

    VastaaPoista
  30. Olen lukija:) Veera (veeruska ja taiga)
    poks01@hotmail.fi
    http://meollaanvoittajia.blogspot.fi/2014/01/mut-ymmarsitko-koskaan-et-mun-kovan.html
    Hyvä puoli: kirjoitat sujuvasti ja selkeää tekstiä. Kuvia on jokapostauksessa ja teet välillä todella hauskoja postauksia :D Videoita tulee myös usein, ja tykkään tosi paljon kun kuvien ja kirjoitusten läpi näkee sen miten nautit ja tykkäät olla Firren kanssa :3
    Huono puoli: No ne postaustauot välillä, mutta en sano ettei niitä koskaan itselläni olisi xd

    VastaaPoista
  31. Yks arpa, oon lukijana :)
    tiia.toyrala@hotmail.com
    http://tiiajamaistro.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  32. morshojasandra@gmail.com
    Morso99
    Rekisteröidyin juuri lukijaksesi. :)

    VastaaPoista
  33. nighthorse01@gmail.com
    1.oon lukija Satu
    2. mainostus täällä: www.lauraheppa.blogspot.fi
    3. blogi on mukavasti kirjoitettu huonoa: pitkä postaus väli ja kuvien vähäisyys...

    VastaaPoista
  34. 3 arpaa
    oon lukia ja mainostin blogiasi http://siljubloggaa.blogspot.fi/
    Hyvät puolet on että ihana ulkoasu ja kuvat
    Huonot puolet no videoita vähän enemmän:)

    VastaaPoista
  35. Olen lukija, 1 arpa
    Nelly M, varusteurheilu@gmail.com

    VastaaPoista
  36. Olen lukija 1 arpa
    Tiina Vesaniemi, tiina.vesaniemi3@gmail.com
    Hyvät puolet: hieno ulkoasu. Ihania kuvia!
    Huonot puolet: Videoita sais olla enemmä

    VastaaPoista
  37. Olen lukija, 2 arpaa
    Inka, nelistelya@gmail.com

    + hyvälaatuisia kuvia ja selkeä, mielenkiintoinen kirjoitustyyli. Haluan vielä erikseen mainita, että pidin todella paljon temppupostauksesta, jonka kautta tämän blogin löysinkin :D
    - fontin koko postauksissa voisi olla vähän pienempi (ei tääkään kyllä huono puoli ole, mutta... :D)

    VastaaPoista
  38. Oon lukija ja nimimerkki voi olla vaikka kaisa :D
    sähköposti: kaisa.peraaho@suomi24.fi
    Hyvä puoli: Postauksissa on sopivasti hyvin kirjoitettua tekstiä, jota on mukava ja helppo lukea ja lisäksi myös hyvälaatuisia ja hyviä kuvia. Lisäks on paljon kaikkea mielenkiintoista ja erikoispostauksia ymsyms. Blogin ulkoasu ei hyppää silmille millään tavallaan ja muutenkin tykkään tästä hurjasti! Hienoja bannereita ja ootte upea pari ja teitä on niin ihana seurata :33 oikeasti rakastan ehkä kaikkea täällä. Ehdottomasti yksi mun lemppareista!
    Huono puoli: tätä on vaikea keksiä!! apua :DDDDDDDdd ehkä öööööööööö no sanotaan vaikka että pitkät postausvälit mikä ei kyllä oikeasti oo totta koska ei ne oo liian pitkät :DD eikä ne oo kyllä edes oikeastaan pitkät :D en ny keksi muuta niin olkoon.
    ja mainsotan arvontaa omassa blogissani ihan hetken päästä: saappaatjalkaankissa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  39. Lukija olen, 2 arvalla osallistun. :)
    Sähköposti: Hansskii@gmail.com ja nimimerkkinä Hannaleena

    Hyviä puolia mm. hyvälaatuiset ja todella kivat kuvat joita on usein ja upeat ulkoasut. Sun blogeja olen tykkäillyt muutenkin aina seurata, postaukset on kiinnostavia luettavia ja blogiisi ei kyllästy. :)
    Huonoja puolia hmm ehkä se, että tekstit on keskitettynä, eikä niin että menisivät reunoista tasaiseksi. Saa postauksista ehkä vähän sekavia ja luen usein puhelimella, jolloin lukeminen on vähän vaikeaa kun tekstit menevät huonosti. Muuta "pahaa" sanottavaa en keksi :D

    VastaaPoista
  40. Lukijana ollaan! :)
    2 arvalla osallistun, sähköpostini on oonavastakoski@gmail.com
    Hyviä puolia sun blogista löytyy paaaljon! Eniten omaa silmää miellyttää super kauniit ja hienosti kuvatut materiaalit (kuvat &videot), eikä tekstissäkään moitittavaa oo :) teitä on mukava seurailla ja on hienoa nähdä miten kehitytte yhessä! keep going girl :D huonoja puolia en valitettavasti osaa mainita!

    VastaaPoista
  41. 1. olen lukija!
    2. anisa.seres@gmail.com
    3 nimimerkki: Lantai
    3 Arpa
    4. huono puoli blogisasi on että sinä ei ole huonoa puolta.!
    5. hyvä puoli blogisasi on että on paljon kuvia ja pitkiä postauksia kun joisain blogeissa ei kirjoiteta loppun niin sitten pitää arvata mitä sinä pitäisi lukea mutta sun blogisas ei käy niin kun kirjotat kaikki postaukset hyvin loppun saaka :) melkein paras blogi ikinä :)

    VastaaPoista
  42. ja mainostus on osotesa : heppaanisa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  43. Olen lukija ! :)
    Blogissani on linkki ja mainostus tästä arvonnasta : : http://josefiinanwonderland.blogspot.fi/
    blogisi hyvät puolet : tosi kivoja ja taitavasti otettuja kuvia ja videoita ! :) ja banneri on ihana :3ja sä ja heppa:3
    blogin huonot puolet:suttaat naaman aika moneen kuvaan :D (älä ota pahalla :D ymmärrän kyllä kun omia ratsastus ilmeitä olen katsonut kuvista :DD) ja myös se on huono puoli ettei blogissasi ole huonoja puolia :)
    sähköposti : josefinakorpela@gmail.com
    nimimerkki: josefiinak

    eli siis 3arpaa !:)

    VastaaPoista
  44. 3 arpaa!
    sähköposti: helena.laulaja@pp.inet.fi
    nimimerkki: Helena L
    1. Olen lukia, liityin vasta, mutten vain arvonna ajaksi. Tää sun blogin on tosi mielenkiintoinen ja innolla jään seuraamaan!:)
    2. Mainostettu --> http://beehappyc8.blogspot.fi/
    3. Hyvä puoli: Tuo banneri on kirjaimellisesti ihana! En ole missään mussa blogissa törmännyt vaihtuvaan banneriin ja ideon tosi hyvä! Kuvat on hyvä laatuisia ja teksti sujuvaa ja kivaa luettavaa. Huono puoli: Ei vaan oo mitään huonoa puolta.

    VastaaPoista
  45. Lukijana olen, kahdella arvalla osallistun!
    Hyvinä puolina omaa silmää miellyttävä ulkoasu, banneri on upea! Ja kaikki nämä kuvat, ahh..
    Huonoina puolina on ehkä ihan pienet kirjoitusvirheet (se mitään haittaa, koska ei niitä ole kuin pari), ja ehkä hieman tylsähkö fontti.

    Jäin koukkuun! :D

    VastaaPoista
  46. Tia
    tiawws@live.fi
    Olen lukija:)
    Hyvät puolet: hyvin kirjoitetut tekstit ja hyvät mielipiteet! Ja hyvät kuvat:)
    Huonoja puolia en ole tähän mennessä blogistasi löytänyt :3

    VastaaPoista
  47. olen lukija
    mainostus: http://superpupuliini.blogspot.fi/2014/02/mainostus.html
    nimimerkki: mea halonen
    sähköposti: halonen.mea@gmail.com
    3 arpaa
    huonot ja hyvät puolet: hyvät, Ihana banneri, ihania kuvia ja videoita! hounot, tauot ja välillä lyhyitä tekstei!

    VastaaPoista
  48. olen lukija
    mainostan: http://ninankanssa.blogspot.fi/2014/02/03-arvonta.html
    imimerkki:nina w
    s-posti: Wahlsten.nina@gmail.com
    3 arpaa
    hyvät ja huonot puolet: hieno banneri hyvä ulkoasu ja selvät tekstit ja sitten huonot pitkii taukoja!

    VastaaPoista
  49. Lukija (Tee Koo) teekoo81(ät)gmail.com
    Hyvä puoli: Blogin ulkoasu on hieno, kuvat laadukkaita
    Huono puoli: Videopostauksia sais olla enemmän :)
    2 arpaa

    VastaaPoista
  50. Sanna P (lukija bloggerin kautta)
    2 arpaa (lukija + hyvähuonopuoli.)

    Mä tykkään hirveesti sun ratsastuskuvista, niistä tulee jotenkin hyvällä mielelle kun katselee. Tekstiä ja asiaa on myös ihan kiitettävästi ja on selkeässä muodossa.

    Huonoa, niin saisit postata useamminkin ;)

    kaljukeiju@gmail.com

    VastaaPoista

kaikki lähetetyt kommentit julkaistaan tarkistamisen jälkeen ☺